100 000 Euroa

Seitan palvelu: Kontaktointi

Kohderyhmä: Valittiin perustuen nykyiseen asiakaspohjaan, henkilötasolla markkinoinnin päättäjät.

Päätavoitteet: Kartoittaa ydinkohderyhmän verkkopaveluihin sekä digitaaliseen markkinointiin liittyvät lyhyen ja pitkän aikavälin hankkeet.

Tulokset:

Saimme vaikutettua kahden yrityksen päättäjän, niin että asiakkaamme pääsi mukaan tarjouskilpailuun. Tarjouskilpailut ratkesivat 6 kk sisällä, minkä aikana kontaktointi oli aktiivisesti käynnissä. Investointi maksoi itsensä takaisin 20 kertaisesti.

Miksi onnistuimme?

Rakensimme soittotyön konseptin, niin että se vetosi kohderyhmiin. Avasimme ajankohtaisia asiakastöitä, jotka olivat tunnettuja toimialallaan. Avaintekijä menestykseen oli ammatillinen kokemus, jonka avulla aito keskustelu oli mahdollista. Ilman, että “spiikkiä” tarvitsi lukea paperista. Ripaus onnea tarvittiin myös, sitä että ns. ostoikkuna oli avoinna.