Asiakkaiden validoinnin tavoitteena on löytää eniten potentiaalisia käyttäjäsegmenttejä. On oleellista tunnistaa käyttäjät ja oppia heidän tottumuksistaan, tarpeistaan, ongelmistaan sekä [...]
Siitä hetkestä lähtien, kun yritys on perustettu alkaa matka eri kypsyysvaiheisiin. Yrityksen elinkaaren ymmärtäminen voi auttaa, kun tiedostat paremmin, mitä haasteita ja esteitä eri [...]
Liidien jalostaminen asiakkaaksi on pitkäjänteistä työtä. Se on yksi vaikeimmista asioista, kun puhutaan liiketoiminnan kasvattamisesta. Ajan myötä siitä tulee helpompaa mutta se on aina [...]
Olen valmentaja ja onnistumisten mahdollistaja. Minulla on monipuolinen liiketoiminnan ja myynnin johtamisen kokemus erilaisista organisaatioista. Intohimonani on luoda yrityksille ja sen [...]
Valitettavasti monet pienyritysten omistajat ja myyjät luopuvat mahdollisuuksistaan liian aikaisin myyntiprosessin aikana. HubSpot ilmoittaa, että 44% myyjistä luopuu yhden seurannan jälkeen, [...]
Laulussa sanotaan “myrskyn jälkeen on poutasää”. Puhelimitse tapahtuvan kontaktoinnin (buukkauksen) jälkeen myrsky helposti yltyy. Kun ulkopuolista osaajaa käytetään puhelimitse tehtävään [...]
Puhelimitse tehtävä myyntikeskustelu on kuin pikadeitti, siinä on tehtävä muutamassa sekunnissa vaikutus vastapuoleen. Käytettävissä ei ole visuaalisia keinoja, ainoastaan verbaaliset lahjat. [...]
Etukäteisoletuksena ulkoistuksessa on tyypillisesti se, että myyntitavoitteita ei ole saavutettu. Myynnin tavoitteita on mahdoton saavuttaa, jos myynnin ja markkinoinnin hoitamiseen omalla [...]
Strategisen brändin kehittäminen on asia joka ohitetaan aivan liian helposti – varsinkin teknologiayrityksissä. Teknologiayritykset ja niiden yrittäjät rakastuvat usein sokeasti omaan [...]
Yksikään yritys ei tule valituksi aivan jokaisessa kilpailutuksessa johon se osallistuu. Jokaisesta kilpailutustappiosta kannattaa ottaa opikseen. Lanseerasimme päättyneenä vuonna uuden tuotteen [...]